20 Mayıs 2011 Cuma

Minyatür Antika Saat

Küpe olarak satılan ve lazım olur diye aldığım saati değerlendirmem lazımdı :))
Yine benim meşhur forex kartonumdan tasarladığım ölçülerde kesiyorum.







Forex karton ve mobilya kalemlerimin çıkarttığı görsellikler çok hoşuma gidiyor. Kartonu boyadığım zaman tam ahşap görüntüsünü elde ediyorum. :)





Parça birleştirmeleri tamamlıyorum




Ve işte sonuç yaptıktan sonra çok beğendiğim antika görünümlü bir saat oldu.





Yine forex karton ve mobilya kalemi ile boyadığım bir antika vitrinde yaparak kombinasyonu sağlamış oldum. :)))
Bunlar şu an yaptığım bir minyatür çalışmamda yerlerini alıp ileriki günlerde karşınıza tekrar çıkacak inşallah:))

18 yorum:

  1. Harika şeyler yapıyorsunuz Özden Bey, gerçekten sabrınız ve yaratıcılığınız takdire şayan...

    YanıtlaSil
  2. harika olmuş emeklerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  3. süper yaa. minyatürle uğraşınca insan küçük gördüğü her malzemenin peşine düşüyor değil mi Özden Abi? Saat küpe bulup alman gibi:) Bende hangi dükkana girsem, minik şeyler arıyor gözüm tablolarda kullanabileceğim.

    YanıtlaSil
  4. Elinize sağlık güzel olmuş. Çocukluğumda bizim evde vardı böyle bir saat şimdilerde çalışmıyor maalesef.

    Bir şey söylemek istiyorum; ama umarım yanlış anlamazsınız. Yapmış olduğunuz vitrin ile boyutu aynı olması gerçekçiliği yitirmiş gibi geldi bana. Bu boyutta olanları da var mıydı bilemiyorum, hata ettiysem affola.

    YanıtlaSil
  5. Sevkut
    fiamma
    çok teşekkürler..:=

    YanıtlaSil
  6. SARI MELEK kesinlikle öyle , özellikle hafta sonları baya dolaşıyorum, gördüğüm her nesneyi nerde kullanabilirm düşüncesiyle inceliyorum..:))

    YanıtlaSil
  7. BuRCu teşekkür ederim..:))
    Sizin bahsettiğiniz duvar saati evet doğrudur onların boyları kısadır.
    Ama benim yaptığım gerçek boyutu kesinlikle insan boyunda zeminde durur duvara felan asamassınız.Yani kısa vitrin boyunda dır:))
    Yorumunuzda haklısınız hata olamaz siz başka gözle bakmışsınız..:))

    YanıtlaSil
  8. :) Anlayışınız için teşekkür ederim. Bu sayede bir şey de öğrenmiş oldum.

    YanıtlaSil
  9. Şahane olmuş ağbiciğim ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  10. yine harika olmuş, elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  11. Dolmabahçe Sarayının bir bölümünde Saat Müzesi var.Geçen yıllarda gezmiştim.Muhteşemdi.
    Saatinizin benzerleri orada da var Özden Bey .

    YanıtlaSil
  12. Yeşim ,
    minihobi, çok teşekkürler..:))

    tülin hım içime doğmuş demekki:))
    İnanın bu saati yaparken hiç bir yerden taslak, resim felan bakmadım, nezaman nasıl bilmiyorum ama galiba filmlerde gördüm böyle saatlerden, temamen hayalimde canlandırarak yaptım.

    YanıtlaSil
  13. ellerinize sağlık emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  14. fikir projeleri teşekkürler..:)

    YanıtlaSil
  15. antika saat...şahane...
    hele benim gibi bir nostalji tutkunu için, daha da bir şahane..
    elleriniz dert görmesin Özden dost...

    YanıtlaSil
  16. figen abla çok teşekkür ederim :)))

    YanıtlaSil
  17. özden abi bir şeyi merak ettim saatin gerçekten çalışıyor mu?

    YanıtlaSil
  18. unutulmaz dedi ki... emitasyon küpeden saatti, çalışmıyor :))
    Ama küçük ucuz saatler oluyor onlardan arıyorum bulursam çalışanından yapacağım:))

    YanıtlaSil