6 Eylül 2013 Cuma

Sergi .....


Evet  4. sergimi inşallah 10 eylül salı günü açıyorum..
10 gün sürecek sergime hepinizi saat 11:00 _ 21:00 arası bekliyorum....
Sergi yerimi afiştede belirttim Beylikdüzünde Belediye binası yanındaki
Beylicium alışveriş merkezinde .
Özellikle metrobüsle gelecek olanlar ''Beylikdüzü Belediye '' durağında indikleri an
AVM tam karşılarında rahatlıkla ulaşabilirler.

Birde süprizim olacak; sergimi ziyarete gelen ilk 2 kişiye bu günün anısı olarak okuma
köşesi minyatürlerimi hediye edeceğim.))....

26 yorum:

  1. Artık AVM'nin kapısı önünde yatmak vacip oldu. Mutlaka kitapları seven biri olarak okuma köşesine bayıldım açıkçası.

    YanıtlaSil
  2. Keşke İstanbul'da olsaydım da gelebilseydim serginize.

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir sahne küçük. Ben gösteri ziyaret etmek istiyorum. Bu Ukrayna minyatür yaygın olmadığını talihsiz bir durumdur.

    YanıtlaSil
  4. Selam uzun zamandır yaptıklarınızı izliyorum Beylikdüzü'nde oturan biri olarak çok sevindim işlerinizi yakından da göreceğim için umarım okuma köşesinide ben alırım :))

    YanıtlaSil
  5. İstanbul'da olsam mutlaka gelirdim. Buradan hayranlıkla izlediğim yapıtlarınızı yakından görmeyi çok isterdim. Eğer bir gün Antalya'da bir sergi açarsanız çok sevinirim. Sizi yürekten kutluyorum.

    YanıtlaSil
  6. Espero que triunfes en la exposición.

    YanıtlaSil
  7. Hayırlı uğurlu olsun ve gönlünüzce geçsin inş. Bizler uzaktayız ama paylaşayım İstanbullu dostlar duysun.

    YanıtlaSil
  8. hayırlı olsun özden bey.istanbulda olup birbirinden şahane olan sanat eserlerinizi yakından görmek isterdim.bana yine blogdan takip etmek kalıyor sanırım.sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Buona fortuna e buon divertimento!

    YanıtlaSil
  10. Hayırlı bereketli olsun Özden kardeşiiiim :)

    YanıtlaSil
  11. Hayırlı olsun, kısmetse çarşamba sabahı oradayım. Salıyı kaçırdığım için üzgünüm:(

    YanıtlaSil
  12. Hayırlı uğurlu olsun. İnşallah Ankara'ya da gelirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısmet belli olmaz belki birgün orda da açarım:))

      Sil
  13. Nihayet beklediğim sergiyi açıyorsunuz. Allah nasip ederse ziyarete geleceğim. Bu güzellikleri yakından bir kez daha görmek çok güzel olacak. Hayırlı, uğurlu, bereketli bir sergi olsun.
    Sergi için yardımım dokunursa sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Funda hanım . Bugün ilgi yoğundu. Satışımda oldu, sipariş baplantılarımda inşallah böyle devam eder..Müsait olduğunuzda buyrun beklerim..)

      Sil