13 Haziran 2014 Cuma

imalata devam....


















15 yorum:

  1. çok beğendim. her zamanki gibi özenli bir çalışma olmuş. elleriniz dert görmesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum Emine hanım :)

      Sil
    2. hayırlı kandiller özden bey acaba yukarıda yaptığınız sandalye ve masa ölçülerini verebilirmisiniz en azından boyunu

      Sil
  2. Ellerinize sağlık Özden Bey, çok güzel olmuş. Ellerinize dert hiç uğramasın. Buna benzer bir çalışma da ben yapmıştım. Tabii bir bayan olarak daha süslü olduğum için :) varak ve kırmızıyı kullanmıştım (http://keyfiminyatur.gulay.temizel.org/2013/11/krmz-berjer-koltuk.html.)Bana forex kartonu önermiştiniz ama ben şu falçatayı kullanmayı bir türlü beceremiyorum. Tekrar görüşmek üzere sağlıcakla kalın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülay hanım çok teşekkür ediorum. Evet sizin o çalışmanızı gördüm ve bunu yaparkende sizin çiziminize bakarak ufak değişiklikle yaptım zaten :))..
      Evet forex den daha öncede bahsetmiştik siz bayanlığın zerafetiyle süslü püslü koltuklar yapıyorsunuz bende erkek kuvvetiyle forex kartonu rahatlıkla kesiyorum :))
      En iyisi ben keseyim sizde döşeyin :) Kolay gelsin İyi geceler...

      Sil
  3. Preciosas sillas!!!! Muchas gracias por explicarnos,paso a paso,como las has realizado.
    Besos.

    YanıtlaSil
  4. Belle belle.Grazie per il tutorial passo passo.
    Laura

    YanıtlaSil
  5. harikaaa, emeğinize sağlık kolay gelsin Özden kardeş.

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel tasarımlarınız var. Blogunuzu takip etmek bir zevk :)

    YanıtlaSil
  7. Harika olmuş Özden bey.. elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  8. Merhaba Özden bey sizden ricam açıklamada ekleyebilirmisiniz ben bu işlerde yeniyim hangi malzeme kaç mm kalınlıkta olması gerekir nereden temin edebiliriz gibi ben ahşap bir malzeme aldım ama falçata ile kesip şekil vermekte zorlanıyorum aynı şekilde plastik fiberglas malzeme çıtalar nasıl olmalı

    YanıtlaSil
  9. Merhaba blog sayfamda yok ama face ve instagram sayfamda detaylı resimler ve değişik videolarım vardır..Özden ceyhan yazıp hem facede hemde instagramda sayfalarıma ulaşabilirsiniz...Burdan kısaca şunu belirteyim ahşap malzemeyi maket bıcağı ile işlemeniz zordur. Ahşap çalışacaksanız daha detaylı aletler almanız gerekir. Ben dekota karton kullanıyorum ve maket bıcağı yeterli geliyor.

    YanıtlaSil