21 Mart 2015 Cumartesi

Minyatür ekmek fırını...

Minyatür ekmek fırını. Benim sıkı takipçilerim bu fırınımı ezberlemişlerdir artık :)) Aynı fırında beşinci kez özel sipariş olarak tekrar yaptım.. Tüm tasarım aynı sadece tabelası değişiyor :)) İstek böyle çok beğenildiği için aynısı isteniliyor, istek sizden yapmak benden.. Birde bu fırınımın en önemli özelliğini tekrar hatırlatayım , ekmekleri gerçek hamur dan yapıyorum, hatta güzel kızarsınlar diye üzerlerine yumurta sarısı bile sürüyorum. Küflenmesin ve bozulmasın diyede iki. üç kat vernikle kaplıyorum...smile ifade simgesi














12 yorum:

  1. Ellerinize sağlık. Hep aynı fırın ama hep de güzel...

    Ben fimo kullanıyorum ekmek yaparken. Hamurdan yapmak da iyi fikir. Kolay gelsin. Selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Yunus bey.. Evet tercihimi daha gerçekçi olması amacıyla hamurdan yaptım :)

      Sil
  2. Una panadería con estilo antigua, me encanta
    Un abrazo
    Maite

    YanıtlaSil
  3. perspektif, hayata bakışımız ; Tam da resimdekiler gibi. bir bakmışsın hayat dolu bir bakmışsın bir kum tanesi. Dertlere karşı olabildiğinca uzak bakıp kum tanesi olarak görmek ve yaşamak belkide.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, ekmekleri verniklemesek kaç gün dayanır acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok küçük olduğu için bayada sert olarak pişmiş durumda ..Verniklemesem bile sanırım yıllarca birşey olmaz..

      Sil